giovedì 6 gennaio 2011

Ika të pi mjalt Sirenash...!

Erdha e ika, ika dhe erdha...

Asgjë nga ç'kerkova nuk gjeta...!
Asgjë ndryshe nuk doja të gjeja!
Asgjë që të ç'bëja qenien tënde!
Asgjë që të ndryshonte timen qenie...!

Ika, ika në mes të ikjes përsëri...!

Asgjë që të më mbante...!
Asgjë që të më thoshte se je...!
Asgjë që të më bënte të isha i veçantë...
Asgjë që të më pengonte këtë timen lënie...!

Të lashë aty ku të gjeta!

Herë në tokë e pa tokë...!
Herë në qiell e pa ajër...!
Shpesh mbi varkë në det të hapur...
Gjithmone në vdekje-qetësi e pa kallur...!

Ika të notoj ku ka dallgë...!

Të më marin brënda tyre si një delfin...
Të pi ujë deti, të dehem me sirena...
Të sëmurem me mjaltin e tyre...
Të vdes kur e si ma ka ënda...!

Ardi OMERI

Nessun commento:

Posta un commento

Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se: - Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u ...