giovedì 19 gennaio 2012

GLADIATOR DHE SKLLAV!


GLADIATOR DHE SKLLAV!

Dua të jem aty,

Në shkallët e amfiteatrit

Në qytetin tim të përjetshëm!

Dua të jem aty, me shumicën, por,

i pa tjetërsuar, të jem i përveçëm….

Të jem aty,

Ku shkuma e dallgëve,

rrugës në mijëvjeçarë shtuar...

Dot mos vijë në arenë,

derisa unë të jem aty duke kënduar!

Të jem aty,

Mes gladiatorëve të heshtur,

Mes Patricëve dhe Plebenjve

Ti dhuroj çfarë shkruaj,

me dorën time lëvizur nga Zotat e Qiejve...

Të jem aty,

Mes shkalleve gjysëm të zbuluar!

Aty, në të pa erën djersë të skllevërve,

mjerisht e paturpësisht në harresë mbuluar!

Dua, por jam këtu!

I ri, po aq sa dhe i vjetër...

Patric, Plebe, gladiator dhe skllav,

Unë dhe askush tjetër!

©Ardi OMERI

Nessun commento:

Posta un commento

Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se: - Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u ...