martedì 17 marzo 2020

MË FAL QË S’TË URREJ!


Të kam lënë me kohë të jesh “free”,
Siç u shtire kur më puthje mua…
Dashuria vërtetë e zbukuron njerinë,
por Ti je e mallkuar,
e mallkuar t’mos thuash kurrë të dua!

Bukuria jote është tundim djallëzor,
Je e bukur, natyrisht, por bukuri e hidhur
Je e mallkuar të falësh kënaqësi me orë,
ndaj as urrejtja tek ty s’rri dot e lidhur…
 
Qoftë mallkuar dita që të njoha,
Mallkuar dhe kush si unë të fal ndjenjë ty
Krijesa të tilla nuk i urren as vetë koha,
Ndaj i kalon për eksperiencë në mijëra sy…
 
Më fal që s’të urrej dot,
Më fal, por kam vetëm një jetë
Duke urryer krijesa si Ty më kot,
Nuk do t’mund ta jetoj vërtetë…
 
Ardi OMERI

Nessun commento:

Posta un commento

Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se: - Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u ...