mercoledì 18 gennaio 2012

SHKRUAR ME ZJARR YJESH !

SHKRUAR ME ZJARR YJESH !

E dëgjon shiun që bie nga lart?
E dëgjon vërtet, të lutem më thuaj!
E ndjen sa fort troket mbi xham,
duket si mesazh Qiellor që thotë,- Më duaj!

Po, unë e ndjej, vërtet e ndjej,
aq sa dhe shiun shoh në pika pika!
Qielli lart është vërtet i nxirë,
por unë arrij të shoh në të shumë drita!

Shiu nuk troket më, duket sikur u shua...
E ndjen dhe ti, tani pushoi dhe ai!
Vetë natyra është e lumtur si mua
Yjet në emrin tënd futën Qiellin në qetësi!

Diçka shkruajtën Yjet me zjarret e tyre
Duket sikur u mblodhin në kuvend!
Diçka të bukur që ma transmetuan edhe mua
Yjet kanë gdhendur në Qiell emrin tënd!

Turqisht, - perkthyer nga Sara MINGU

Yıldızların ateşiyle yazılmış

Yukarıdan yağan yağmuru duyuyor musun?
Gerçekten dinliyor musun, lütfen söyle!
Cama şiddetle nasıl çarpıştığını
"Beni sev" diyen göksel mesaj gibi görünmüyor mu?

Evet, hissediyorum, gerçekten hissediyorum,
O kadar ki, yağmurun her damlasını görüyorum!
Yukarıdaki gökyüzü kararmış olabilir,
Ama ben onda ne kadar çok ışık görebilirim!

Yağmur artık yağmıyor, soluyor gibi ...
Sen de hissediyor musun, şimdi o da durdu!
Doğa bile benim gibi mutluymuş...!
Adındaki yıldızlardan, gökyüzü de sakinleşti!

Ateşleriyle bir şeyi yazmış yıldızlar,
Toplantı yapmışlar sanki!
Bana da iletikleri, güzel bir şeyi,
Yıldızlar, gökyüzünde senin adını oymuşlar!


Ardi OMERI

Nessun commento:

Posta un commento

Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se: - Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u ...