martedì 27 giugno 2023




Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se:
- Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u pëlqejnë lavdet e tyre.
- Të gjithë i dënojnë hipokritët, të gjithë bëjnë aleanca me to.
- Disa burra për nga "shtylla kurrizore" ja kalojnë femrave të përdala.
- Të gjithë të varfërit përdorin shprehjen "Paraja nuk të bën të lumtur!"
- Stresi është shkatar i të gjiha sëmundjeve por njeriu edhe kur s'ka e shkakton vetë stresin.
-Të gjithë i lutemi Zotit kur jemi në hall, dhe asnjëherë nuk e falenderojmë kur jemi mirë!
- Besnikëria dhe pabesia kanë dy anë medalje; kurrë mos gjyko pa i lexuar të dyja versionet.
- Kur bën mik një mosmirënjohës ke shtuar vetëm një kurioz e thashethemexhi më shumë në jetën tënde.
- Dashuria njerëzore është ndjenjë instiktive, mirësi e pa kushtëzuar. Kur dashruisë "i vihet taksë" humbet njerëzilleku...
-Gratis kujdeset vetëm nëna, gruaja është gjak i huaj, edhe pse mashkulli jeton më shumë me gruan se me nënën.
- Duaje dhe respektoje mikun në ditë të mira që ta kesh në krah për ditë të këqia.




©Ardi OMERI


 

Nessun commento:

Posta un commento

Në vazhdën e atyre që kam mësuar, dhe pas të të shumtave që s'kam mësuar, po ju them se: - Askush nuk i do servilët, por të gjithëve u ...